Noh Salleh,

Lirik lagu Sang Penikam
Dalam terang malam Kucari semua yang telah padam Dari suaramuDendam dan rindu fana Dan ′ku melayang Terhempas kenyataan yang membunuhku Dalam jiwaku Yang memimpikan rindu Namun 'ku tersedar Harkat pilu yang menyintai reja.. Read »

Noh Salleh,

Lirik lagu Angin Kencang
Dalam silauan cahaya Membatas pandangan mata Namun jelas ku lihat kamu Biarpun ku sedar kau kian jauh Tinggalkan aku yang rapuh Angin kencang membawa kau Jauh ke sana Kau hilang terus tanpa khabar Tidur malam ku mimpi indah .. Read »

Noh Salleh,

Lirik lagu Renjana
Yang kujaga Hanyalah semua Rasa cintaYang kau semat dalam dada Yang kupinta Hanyalah semua Senyumanmu Membawaku dalam surga Romansa cahaya Di mata yang Mencinta Oh, renjana Menggelora Menyeduh hangatnya Jiwa sepi Air mata.. Read »

Noh Salleh,

Lirik lagu Biar Seribu
Biar seribu tahun lagi ′Ku 'kan menunggu kau di sana Menghimpun duka dan laraIngin biar seribu tahun lagi ′Ku 'kan terus katakan janji kita Berdua akan selamanya bersama Dapatkah kau rasakan ini Sesuatu di antara kita Ge.. Read »

Noh Salleh,

Lirik lagu Gelung
Da-da da-da-da Da-ra-ra-da-da-da da-da-da Da-da da-da-daDa-ra-ra-da-da-da da-da-da Izinkanku Menatap indah wajahmu Izinkanku Rasa indahnya waktu Adakah kau sedia Miliki indahnya rasa Izinkanku berbicara denganmu Da-da da-d.. Read »

Noh Salleh,

Lirik lagu Mau Ke Mana
Oh, lupa dalam diam Lupa kuucapkan semua Terpesonakah aku denganmu, juwita?Oh, masih kumengawal Gelora jiwa di dalam Terpaksa aku bertanya untuk jawaban, ah-ah Oh, ini kebiasaan Malu itu kurniaan Masih ku pegun daripada ′t.. Read »

Noh Salleh,

Lirik lagu Bisikan
Bisikan suaramu Yang tak jemu kutunggu Dalam senja raga berjumpa Apakah salahku? Penantian yang membunuhku Siulan rindu makin memadu Riuh rendah rasa iba Kadang tak tertahan sakitnya Kuyakinkan engkau, duhai asmara Biarkan .. Read »