Hujan,

Lirik lagu Empayarmu
Suku kaummu memang begitu Dari jauh baumu dapat ku hidu Teman datang dan juga pergi ada juga yang kembali Kucing namamu, warna berbelang Sifat sebenarmu, banyak tembelang Namun aku tidak pasti Caramu itu dah basi Biarpun mat.. Read »

Hujan,

Lirik lagu Romantik
Hari makin suram tubuh pasti makin lesu Bagaikan menanti hujan dimusim kering dahulu Tiada rasa teruja mahu pun berkata apa pada sesiapa punPunyai persamaan sepertimu Lewat senja kau baru bangkit membiar waktu Mengalir bercu.. Read »

Hujan,

Lirik lagu Miri
Senja yang indah kau kurniakan kepadaku Yang membuatku rindu Angin dari arah mana kau datang buatku tersenyumTiada yang sama Pemergianku kerna cita-cita Impianku bukan jadi superstar Tiada yang asing bagiku disini Inilah ruma.. Read »

Hujan,

Lirik lagu Papa Mama
Kuingat semua keringat lelahmu Engkau, oh, ibu Dengar laguku, rehatkan kepalaEngkau, oh, bapak Semua cita-cita Anak-anakmu Engkau terima Jarak di antara kita Beribu batu Rindu pada kamu Oh, papa mama (oh, papa mama) Ada di .. Read »

Hujan,

Lirik lagu Gundah
Gundah gulana Bagaikan penjara Sesekali ′ku buka mataIngin kembali walaupun seketika Biar terus 'ku berlari dan lari Waktu yang sama ′ku mencari Jalan keluar dari mimpi ini Biar terus 'ku berlari dan lari Waktu yang sam.. Read »

Hujan,

Lirik lagu Obsesi
Ba, ba, ba, go Tak sabar kutunggu hujung MingguKusaksikan kugiran kegemaranku Melodi indah yang selalu kutunggu Kusaksikan kugiran kegemaranku Obsesi, obsesi Kujenguk irama angkasa raya Warna-warni pelbagai gaya Di lantai d.. Read »

Hujan,

Lirik lagu Aku Scandal
Kan ′ku berikan semua Agar kau gembira sentiasa Engkau tetap pergiPergi meninggalkan 'ku sendiri Jangan disimpan tiada rahsia Katakan saja ′ku terima Engkau tetap pergi Pergi meninggalkan 'ku sendiri Waktu duka dulu kita.. Read »

Hujan,

Lirik lagu Di Kala Bulan Bermain Biola
Oh, bidadari Berulaskan syair oleh awan Sang rembulanTidak putus menyeret dawai biola Memujuk bidadari Agar tidak membilang lawan Agar menghentikan getar-getar Yang berkelana di ratusan jiwa Memujuk bidadari Agar tidak memb.. Read »